dilluns, 11 de febrer del 2008

El gran repte d'en Xorrilla!!!!!

Companys, Companyes, Nois, Noies, homos i heteros. Ús vull fer coneixadors del que penjaré o escriurén al bolg. Desafiaré als lectors del blog en l'àmbit que en castellà anomenen "acertijos", altrament conegut amb el nom de endevinalles o també enigmes.

M'agradaria que i poséssiu de les vostres parts per desxifrar-les per vosaltres mateixos. T'omple de satisfacció un cop resolta i t'omple d'impotència si no ho aconsegueixes. T'envaeix l'enveja si se't avancen; bàsicament fot ràbia.

Si algu en sap alguna, m'agradaria que l'escrigues i intentaria, si no m'oblido, de fer-la arribar a tots el lectors del blog. No reveleu la resposta fins al cap d'un parell de setmanes (temps estimat per a la resolució dels enigmes). Crec que és un temps suficient.

Vinga amics ens posarem a prova ben aviat.

1 comentari:

Com sabeu vosaltres ha dit...

Em declaro inepte abans de començar, així que qualsevol patillada que li encerti tindrà el seu mèrit (school). Realment vostè vol que hi posi de les meves parts per tal d'endevinar-li les intencions?????

No descuidi el format enquesta (en Questa).